رسیدگی به مشکلات گزارش اعتبارسنجی و اعتباریتو
در صورتی که مشکلات زیر را در خصوص گزارش اعتبارسنجی و گزارش اعتباریتو دارید و نیاز به مشاوره در خصوص علت وجود این مشکلات و راهکار رفع این مشکلات هستید
  • ریسکم (ریسک اعتباری) بالاست
  • امتیازم (امتیاز اعتبارسنجی) پایینه
  • تو لیست سیاه بانک رفتم
  • وضعیتم قرمزه (رتبه اعتبارسنجی ام E یا قرمز است)
  • اعتباریم (امتیاز اعتبارسنجی) رو گفتند کمه
  • اعتباریمو (امتیاز اعتبارسنجی) چطور درست کنم
  • امتیاز اعتباریتو ام پایینه
با این شماره ها تماس بگیرید.
02188003916 , 02188003917 , 02188003918 📞
ساعت پاسخگویی شنبه تا چهارشنبه 8:00 الی 17:30 پنجشنبه 8:00 الی 12:30
دریافت گزارش اعتبارسنجی و اعتباریتو
در صورتیکه نیاز به دریافت گزارش اعتبارسنجی و اعتباریتو خود دارید جهت دریافت گزارش ، با شماره تلفن های 02188003916 , 02188003917 , 02188003918 تماس بگیرید.
ساعت پاسخگویی شنبه تا چهارشنبه 8:00 الی 17:30 پنجشنبه 8:00 الی 12:30
سقف اعطای تسهیلات خرد به 300 میلیون افزایش یافت حداکثر مجموع اصل تسهيلات خرد قابل پرداخت به هر مشتري در هر مؤسسه اعتباري به 300 میلیون تومان افزایش یافت. به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، این بانک در بخشنامه ای به شبکه بانکی دستورالعمل اجرايي اعطاي تسهيلات خرد را ابلاغ کرد در این بخشنامه آمده است، از تاريخ ابلاغ اين دستورالعمل، بانک ها و مؤسسات اعتباري موظف هستند، تسهيلات خرد اعطايي را بر اساس شرايط، امتياز اعتباري، رتبه اعتباري داخلي و سقف اعتبار مشتري در قالب قراردادهای فروش اقساطي، اجاره به شرط تمليک، مرابحه، جعاله و قرض‌الحسنه به مشتري پرداخت نمايد.

در این بخشنامه همچنین آمده است،اعطای تسهیلات در قالب «کارت اعتباری مرابحه» تا سقف حداکثر سیصد میلیون تومان (3000،000،000 ریال) در سطح تمامی مؤسسات اعتباری، به هر شخص متقاضی واجد شرایط در چهارچوب ضوابط مربوط مجاز بوده و در سقف تسهیلات خرد به متقاضی در هر مؤسسه محسوب می‌شود.

 در مواردی  نیز که مشتری قبلاً تسهیلات خرد از مؤسسه اعتباری دریافت کرده است، مبنای محاسبه مابه‌التفاوت قابل پرداخت به وی تا سقف مقرر در این دستورالعمل، سهم اصل باقی مانده از مانده بدهی است.

منبع : بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران
نسخه قابل چاپ
.
.
2022© کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به موسسه مطالعات سرمایه گذاری ایرانیان  میباشد.