mycredit گزارش اعتبارسنجی مای کردیت
1398/11/17 پنجشنبه

قوانین و مقررات

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات سامانه مای کردیت به دقت ملاحظه فرمایید.
  • هرگونه استفاده از این سامانه به معنی آگاهی و پذیرش تمامی شروط مندرج در این شرایط نامه است. توجه داشته باشید که ثبت درخواست نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین سامانه مای کردیت از سوی کاربر است.
  • مای کردیت حق به روز رسانی این سند را (که بدون هیچ محدودیتی شامل تغییر یا حذف قوانین) در هر زمان و بدون اطلاع مشتری خواهد داشت. چنین تغییر و یا حذفی از زمان انتشار نسخه به روز شده این سند در وب سایت رسمی سامانه اعتبارسنجی مای کردیت به صورت قانونی شامل حال مشتری خواهد شد و این کاملا به عهده مشتری است که از آخرین نسخه به روز شده این سند مطلع باشد.
  • اطلاعات ذکر شده در گزارش اعتباری تماما توسط شرکت مشاوره رتبه بندی اعتباری ایران و بر اساس داده های موجود در بانک های کشور می باشد. لذا در زمینه صحت اطلاعات مسئولیتی متوجه مای کردیت نمی باشد.
  • مطابق قوانین و در راستای حفظ محرمانگی کاربران، مای کردیت گزارش های اعتباری شما را به هیچ عنوان در پایگاه داده خود ذخیره نمی کند.
  • توجه: پاسخ استعلام از سامانه اعتبارسنجی در مورد هر مشتری بنابر اینکه از ابتدای سال 1388 تاکنون از بانکهای عضو سامانه تسهيلاتی دریافت نموده باشد یا هيچگونه تسهيلاتی دریافت نکرده باشد، به دو صورت خواهد بود:
    • در صورت نداشتن هيچگونه تسهيلات یا قرارداد: صرفاً گزارش آمار استعلام (گزارش خالی) در مورد این مشتری در سامانه توليد شده و در اختيار کاربر قرار میگيرد.
    • در صورت دارا بودن تسهيلات یا قرارداد (دارا بودن حداقل یک قرارداد): گزارش اعتبارسنجی در اختيار کاربر قرار میگيرد.
    • در صورت دارا بود تسهیلات یا قرارداد جاری رتبه و امتیاز اعتبارسنجی در اختيار کاربر قرار میگيرد.
  • مجدداً لازم بذکر است این گزارشها صرفاً در مورد اشخاصی که از ابتدای سال 1388 تاکنون حداقل یک قرارداد تسهيلاتی یا هر نوع تعهد دیگر (مانند ضمانتنامه) از یکی از بانکهای عضو سامانه دریافت نموده باشند، قابل ارائه میباشد. در غير اینصورت فقط گزارش آمار استعلام یا اصطلاحاً گزارش خالی ارائه میگردد. گزارش خالی در واقع نشان میدهد که مشتری مورد نظر از هيچکدام از بانکهای عضو سامانه از ابتدای سال 1388 تاکنون هيچگونه تسهيلاتی دریافت نکرده است. 
  • توجه: بنابر بخشنامه های بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، بانکها و موسسات مالی اعتباری موظفند اطلاعات مربوط به کليه تسهيلات و تعهدات پرداخت شده به کليه مشتریان خود را به سامانه اعتبارسنجی ارسال نمایند و شرکت مشاوره رتبه بندی اعتباری ایران نيز اطلاعات دریافتی را بصورت ماهانه در سامانه اعتبارسنجی بروزرسانی مینماید. جهت مشاهده ليست بانکهای عضو سامانه به آدرس زیر مراجعه فرمایيد: 
     
قوانین مقرارت گزارش اعتباری مشتریان حقیقی
  • در هنگام درخواست گزارش اعتباری می بایست از خط تلفن همراهی استفاده کنید که متعلق به خودتان است. به این معنی که کد ملی و شماره تلفن همراه آن در شبکه تلفن همراه مطابقت داشته باشد و سند تلفن همراه به نام متقاضی دریافت کننده گزارش باشد. در غیر اینصورت گزارش اعتباری به کاربر نمایش داده نخواهد شد و مسئولیت کلیه عواقب آن به عهده کاربر می باشد.
  • گزارش اعتباری شما فقط در اختیار شما قرار می گیرد و هیچ فرد دیگری حق دسترسی به این گزارش را نخواهد داشت، مگر آنکه خود کاربر دسترسی مشاهده گزارش خود را به کاربر دیگری ارائه کند.
  • گزارش های اعتباری پس از احراز هویت متقاضی و وجود تطابق بین شماره تلفن و کد ملی متقاضی، به ایشان ارائه می شود. بدیهی است مسئولیت حفاظت از سیم کارت و دستگاه تلفن همراه به عهده کاربران می باشد.
  • هزینه سرویس های ارائه شده به مشتری طبق قوانین بالادستی تصویب شده می باشد و مای کردیت در روند قیمت گذاری دخالتی ندارد.
 
قوانین مقرارت گزارش اعتباری مشتریان حقوقی
  • در هنگام درخواست گزارش اعتباری "حقوقی" می بایست در قسمت های "شماره موبایل مدیرعامل" و " شناسه ملی شرکت" از شماره موبایلی استفاده نمائید که متعلق به مدیر عامل شرکت است. به این معنی که شماره موبایل وارد شده در شبکه تلفن همراه متعلق و به نام مدیر عامل باشد و سند تلفن همراه به نام ایشان باشد. در غیر اینصورت گزارش اعتباری به کاربر نمایش داده نخواهد شد و مسئولیت کلیه عواقب آن به عهده کاربر می باشد.
  • گزارش اعتباری دریافت شده "حقوقی" فقط در اختیار شما (مدیرعامل شرکت) قرار می گیرد و هیچ فرد دیگری حق دسترسی به این گزارش را نخواهد داشت، مگر آنکه شما دسترسی مشاهده گزارش شرکت خود را به کاربر دیگری ارائه کند.
  • گزارش ‌های اعتباری پس از احراز هویت متقاضی و وجود تطابق بین شماره موبایل، کد ملی و شناسه ملی شرکت از طریق سامانه های احراز هویت انجام می‌گیرد و به ایشان ارائه می شود. بدیهی است مسئولیت حفاظت از سیم کارت و دستگاه تلفن همراه به عهده کاربران می باشد.
 
نحوه ثبت درخواست
توجه : کاربر محترم در صورت مشاهده هرگونه مشکل در محتوای گزارش اعتباری خود میتوانید برای ثبت درخواست به آدرس زیر مراجعه کنید .

 
سلب مسئولیت:

به موجب این قرارداد کاربر تایید مینماید که مسئولیت تمامی اقدامات و ارتباطاتی که از طریق و یا با این سامانه انجام می‌شود، با خود اوست و تعهد خود را مبنی بر استفاده منحصرا مناسب و متعارف از این سامانه اعلام میدارد.
در صورت عدم استفاده کاربر از نتیجه اعتبارسنجی ، هزینه دریافت شده قابل عودت نمی‌باشد.
در صورت  بروز خطا در سامانه اعتبارسنجی کد هدیه به شماره ثبت شده توسط کاربر در سامانه ارسال میشود ، هزینه دریافت شده قابل عودت نمی‌باشد.
گواهی اعتبارسنجی، صرفا سندی عادیست که پس از بررسی وضعیت اعتباری به درخواست و تایید شما صادر میگردد و این گواهی به معنای پرداخت هیچ گونه تسهیلاتی از سوی بانک ها و موسسات مالی به درخواست دهنده نمی باشد.
نکته بسیار مهم: در هنگام تولید و بارگذاری گزارش اعتبارسنجی در سامانه اعتبارسنجی مای کردیت، از به روز رسانی کردن صفحه (Refresh) و فشردن دکمه بازگشت (Back) جددا خودداری فرمایید. این کار باعث بروز اختلال در کارکرد سیستم خواهد شد و کلیه عواقب این امر متوجه کاربر (فرد درخواست کننده گزارش اعتباری) خواهد بود و در این شرایط هیج مسئولیتی شامل حال سامانه اعتبارسنجی مای کردیت نخواهد شد. 
اطلاعاتی که مای کردیت به اشتراک میگذارد
مای کردیت اطلاعات شخصی افراد را با شرکت ها، سازمان ها و اشخاصی که خارج از سامانه اعتبارسنجی مای کردیت هستند به اشتراک نمی گذارد مگر اینکه یکی از موارد زیر محقق شود:
1.    با رضایت شما: مای کردیت اطلاعات کاربری شما را به شرطی در اختیار شرکت ها, سازمان ها و اشخاصی که خارج از مای کردیت هستند قرار می دهد که شما از انجام این کار راضی باشید. ما برای به اشتراک گذاری هرگونه اطلاعات کاربری مهم شما به رضایت شما برای این کار نیاز داریم.
2.    در خواست رسمی ارائه شده از سوی مقامات قضایی جمهوری اسلامی ایران.
در انتها خاطر نشان می شود، هر یک از کاربران مای کردیت لازم است در بازه های زمانی، محتوای صفحه "قوانین و مقررات" را جهت مشاهده تغییرات احتمالی جدید، مرور نمایند.

.
1398/1/7 چهارشنبه
2022© کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به موسسه مطالعات سرمایه گذاری ایرانیان  میباشد.