• .

    .
  • .
  • 1403/1/16 پنجشنبه

بانک مهربانی‌ها ۴۱هزار فقره وام به مردم سیستان و بلوچستان پرداخت کرد

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این بانک در سال ۱۴۰۲ بیش از ۴۱هزار فقره وام قرض‌الحسنه معادل ۳۰هزار میلیارد ریال به مشتریان خود در استان پرداخت کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، «علیرضا ملازاده» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان سیستان و بلوچستان گفت: این بانک دارای ۱۳ شعبه در استان است که ۶ شعبه آن در شهر زاهدان و سایر شعب در شهرستان‌های زابل، هیرمند، زهک، خاش، چابهار، سراوان و ایرانشهر است.

«ملازاده» بیان کرد: کارنامه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در ۱۶ سال گذشته نشان از عملکرد درخشان این بانک در همه حوزه‌های فعالیت خود داشته است. این بانک امروزه به پشتوانه اعتماد مشتریان و تلاش همکاران خدوم خود از یک نهال نوپا به درختی تنومند تبدیل شده است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر تعداد مشتریان بانک از مرز ۱۷ میلیون نفر عبور کرده که این خود نشانه اعتماد بیش از پیش آحاد جامعه به نخستین و بزرگترین بانک قرض‌الحسنه کشور است.

«ملازاده» گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر بهبود شرایط اقتصادی و معیشتی مردم در اولویت قرار دارد، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیز با پرداخت گسترده وام‌های تکلیفی در سال جاری همکاری بسیار خوبی با نهادهای حمایتی در راستای ایجاد اشتغال پایدار و توانمندی نیازمندان جامعه داشته است.

وی ادامه داد: سال گذشته بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان سیستان و بلوچستان ۱۱۵ فقره وام به ارزش ۱۴۸ میلیارد ریال به مددجویان کمیته امداد پرداخت کرده است. افزون بر این ۱۰۷ فقره وام به ارزش ۱۱۹ میلیارد ریال به افراد تحت پوشش بهزیستی در استان سیستان و بلوچستان پرداخت شده است.

ملازاده بیان کرد: بانک در سال ۱۴۰۲ بیش از۴۱هزار فقره وام قرض‌الحسنه معادل ۳۰هزار میلیارد ریال به مشتریان خود در استان پرداخت کرده است.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان سیستان و بلوچستان با اشاره به تسهیل فرآیند پرداخت و ضمانت وام در این بانک گفت: این بانک با هدف تسهیل پرداخت وام به مشتریان خود، پذیرش سفته الکترونیک به عنوان وثیقه را اجرایی کرده است. همچنین این بانک در اجرای طرح پرداخت تسهیلات بدون ضامن پیشگام و پیشرو بوده است.

وی ادامه داد: با راه‌اندازی سامانه ضِمان برای اعتبارسنجی دقیق‌تر مشتریان، بانک در سال گذشته بیش از ۱۴هزار فقره وام را بدون ضامن به مشتریان خود در استان پرداخت کرده که معادل ۳۵ درصد کل وام‌های پرداختی است. همچنین بیش از ۸۵۰۰ فقره وام با ضمانت سفته الکترونیک پرداخت شده که معادل ۲۰ درصد وام‌های پرداختی استان بوده است.

ملازاده خاطرنشان ساخت: منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان سیستان و بلوچستان با رشد ۵۷ درصدی در سال ۱۴۰۲ به بیش از ۳۸هزار میلیارد ریال رسیده است.

وی در ادامه با بیان اینکه نسبت مطالبات غیرجاری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پایین و ریسک نکول آن نیز اندک است، تصریح کرد: در حال حاضر کمترین معوقات شبکه بانکی با رقم ۰.۳ (سه دهم) درصد متعلق به بانک قرض‌الحسنه مهر ایران است که این رقم در استان و بلوچستان نیز ۰.۹ (نه دهم) درصد است.

ملازاده افزود: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به منظور افزایش رفاه و دسترسی مشتریان به سمت بانکداری هوشمند حرکت کرده و در همین راستا اقدام به راه‌اندازی درگاه جامع و کاربردی پیشخوان مجازی کرده است. از طریق این پیشخوان خدمات مختلف بانکی از جمله افتتاح حساب، دریافت معل حساب، درخواست وام و... انجام می‌شود.

وی در همین رابطه گفت: سال گذشته در استان سیستان و بلوچستان بیش از ۴۳هزار فقره افتتاح حساب به صورت آنلاین انجام شده است. همچنین ۱۹هزار فقره معادل ۴۶ درصد وام‌های پرداختی استان به صورت آنلاین بوده است.

منبع : بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

محصولات شگفت انگیز
مطالب محبوب
آخرین مقالات
.
1398/1/7 چهارشنبه
2022© کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به موسسه مطالعات سرمایه گذاری ایرانیان  میباشد.