آخرین اخبار اعتبارسنجی

وام قرض‌الحسنه با کارمزد صفر درصد

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: کارمزد وام‌های زیر ۲۰ میلیون تومان این بانک از اول دی‌ماه صفر شده و رقم وام‌های با کارمزد صفر درصد از سال آینده پله‌پله بالاتر می‌رود.

وام قرض‌الحسنه با کارمزد صفر درصد
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه به نقل از ایسنا، دکتر «سید احسان خاندوزی» چندی پیش اعلام کرد که امسال میزان برخورداری مردم از تسهیلات در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افزایش یافته و تا پایان سال تعداد تسهیلات‌گیرندگان از این بانک به بیش از سه میلیون و ۳۰۰ هزار نفر می‌رسد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی همچنین خاطرنشان کرد: کارمزد وام‌های خرد نیز از دی‌ماه صفر شده و برای سال آینده تلاش می‌شود که به‌ مرور برای وام‌های متوسط و با سطوح بالاتر نیز سطح کارمزد از چهار درصد به‌تدریج کمتر شود.

دکتر «سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در این رابطه به ایسنا گفت: کارمزد وام‌های زیر ۲۰ میلیون تومان این بانک از اول دی‌ماه صفر شده و رقم وام‌های با کارمزد صفر درصد از سال آینده پله‌پله بالاتر می‌رود.

به گفته وی، الزاماتی هم نزد بانک مرکزی و دستورالعمل‌ها وجود دارد که اگر انجام شود، این افزایش سریع‌تر اعمال می‌شود و محدودیتی درباره وام‌های خرد وجود ندارد.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، وام‌ دیگری نیز تحت عنوان کالاکارت دارد که سقف آن ۱۵۰ میلیون تومان است و مشتریان خرید کالا و خدمات می‌توانند برای افزایش قدرت خرید خود، از آن استفاده کنند.

منبع : بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

آخرین اخبار اعتبارسنجی
اخبار مرتبط
2022© کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به موسسه مطالعات سرمایه گذاری ایرانیان  میباشد.