مشتریان حقیقی
مشتریان حقوقی
.
صفحه اصلی
راهنمای سامانه
نمونه گزارش سامانه
نمونه گزارش حقیقی سامانه
نمونه گزارش حقوقی سامانه
مراحل استفاده از سامانه
ویدئو معرفی سامانه
قوانین استفاده از سامانه
اعضای سامانه
پایگاه دانش
اخبار اعتبارسنجی
وام های بدون ضامن با اعتبارسنجی
خدمات ما
درخواست مشاوره
درخواست پنل کسب و کار
خدمات ارائه وب سرویس و Web API
پشتیبانی سامانه
سوالات متداول
رسیدگی به مشکلات گزارش اعتبارسنجی و اعتباریتو
درباره ما
رسیدگی به مشکلات اعتبارسنجی
اعتبار سنجی
.
1399/9/30 یکشنبه
در صورتی که فروشگاه هستید یا کسب و کار دارید و برای مشتریان خود از سامانه مای کردیت اعتبارسنجی می کنید از ما پنل کسب و کار دریافت نمایید.
برای درخواست پنل کسب و کار ← اینجا → را کلیک کنید .
رسیدگی به مشکلات گزارش اعتبارسنجی و اعتباریتو
در صورتی که مشکلات زیر را در خصوص گزارش اعتبارسنجی و گزارش اعتباریتو دارید و نیاز به مشاوره در خصوص علت وجود این مشکلات و راهکار رفع این مشکلات هستید
ریسکم (ریسک اعتباری) بالاست
امتیازم (امتیاز اعتبارسنجی) پایینه
تو لیست سیاه بانک رفتم
وضعیتم قرمزه (رتبه اعتبارسنجی ام E یا قرمز است)
اعتباریم (امتیاز اعتبارسنجی) رو گفتند کمه
اعتباریمو (امتیاز اعتبارسنجی) چطور درست کنم
امتیاز اعتباریتو ام پایینه
با این شماره ها تماس بگیرید.
02188003916
,
02188003917
,
02188003918
📞
ساعت پاسخگویی شنبه تا چهارشنبه 8:00 الی 17:30 پنجشنبه 8:00 الی 12:30
دریافت گزارش اعتبارسنجی و اعتباریتو
در صورتیکه نیاز به دریافت گزارش اعتبارسنجی و اعتباریتو خود دارید جهت دریافت گزارش ، با شماره تلفن های
02188003916
,
02188003917
,
02188003918
تماس بگیرید.
ساعت پاسخگویی شنبه تا چهارشنبه 8:00 الی 17:30 پنجشنبه 8:00 الی 12:30
True
امکان دریافت نسخه الکترونیکی قراردادهای تسهیلاتی در سامانه اینترنتی بانک مسکن
امکان دریافت و مشاهده نسخه الکترونیکی قرارداد تسهیلات مشتریان بانک مسکن در سامانه اینترنتی این بانک فراهم شد.
به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا ، بانک مسکن به منظور توسعه خدمات غیر حضوری، کاهش مراجعه به شعب، افزایش سهولت استفاده از خدمات بانکی و کاهش مصرف کاغذ امکان درخواست نسخه قرارداد تسهیلات به صورت الکترونیکی در سامانه اینترنتی بانک را فراهم کرده است.
بر همین اساس صاحبان تسهیلات میتوانند با مراجعه به سامانه اینترنتی بانک و وارد کردن شماره قرارداد تسهیلات و کد شعبه مربوطه در قسمت «درخواست فایل قرارداد تسهیلات» و سپس بخش «خدمت درون شعبهای» نسبت به ثبت درخواست دریافت نسخه الکترونیکی قرارداد تسهیلات اقدام کنند.
لازم به ذکر است، پس از تایید ضوابط و مقررات و ثبت درخواست توسط مشتری، سیستم به صورت خودکار پیامک اطلاعرسانی به کاربران ارشد شعبهای که درخواست برای آن ثبت شده جهت اطلاع و بررسی تقاضای مشتری ارسال میکند که پس از بررسی وضعیت قرارداد، اقدامات لازم جهت در دسترس قرار دادن نسخه الکترونیک آن به صورت پی دی اف برای مشتری انجام میشود.
گفتنی است، پس از اقدامات صورت گرفته و بارگذاری نسخه پی دی اف قرارداد در سامانه اینترنت بانک، پیامک اطلاع رسانی برای مشتری در خصوص مشاهده نتیجه درخواست ثبت شده، ارسال میشود.
منبع :
بانک مسکن
نسخه قابل چاپ
2022© کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به
موسسه مطالعات سرمایه گذاری ایرانیان
میباشد.
.
اجرا با :
پورتال سازمانی
سیگما
Guest (icsguest)