مشتریان حقیقی
مشتریان حقوقی
.
صفحه اصلی
راهنمای سامانه
نمونه گزارش سامانه
نمونه گزارش حقیقی سامانه
نمونه گزارش حقوقی سامانه
مراحل استفاده از سامانه
ویدئو معرفی سامانه
قوانین استفاده از سامانه
اعضای سامانه
پایگاه دانش
اخبار اعتبارسنجی
وام های بدون ضامن با اعتبارسنجی
خدمات ما
درخواست مشاوره
درخواست پنل کسب و کار
خدمات ارائه وب سرویس و Web API
پشتیبانی سامانه
سوالات متداول
رسیدگی به مشکلات گزارش اعتبارسنجی و اعتباریتو
درباره ما
دریافت گزارش اعتباری
.
سوالات متداول
>
چرا زمانیکه پرداخت اقساط فرد به شیوه کسر از حقوق میباشد و سازمانی که فرد در آن مشغول به کار میباشد مسئولیت پرداخت آن اقساط را دارد، رتبه فرد در اثر دیرکرد پرداخت اقساط توسط سازمان، با کاهش روبرو است؟
وقتی روش پرداخت اقساط وام بصورت کسر از حقوق باشد و توسط سازمان با تاخیر پرداخت گردد ، بانک مشتری را بدهکار میداند و در اطلاعات ارسالی بانک به سامانه اعتبارسنجی، این وضعیت منعکس می گردد. اطلاعات به صورت ماهانه به سامانه اعتبارسنجی ارسال می گردد و تاخیر حتی یک روزه هم در سامانه اعتبارسنجی ثبت می گردد و در رتبه مشتری تاثیر منفی می گذارد.
راه حل:
مشتری باید با سازمانی که مسئولیت پرداخت اقساط وی را دارد هماهنگ کند تا پرداخت به بانک به موقع انجام پذیرد و یا خود عهده دار پرداخت اقساط بصورت ماهانه گردد و به صورت کسر از حقوق نباشد حتی در صورت امکان یک یا دو قسط را خود مشتری به بانک پرداخت نماید تا در صورت تاخیر پرداخت در ماه های آینده برای مشتری بدهی ثبت نگردد.
بیشتر
آخرین پرسشهاي متداول
امضا ضامن وام مهربانی بانک ملی
رتبه اعتباری C3 چیست؟
رتبه اعتباری c1 به چه معناست؟
رتبه اعتباری C2 به چه معناست؟
رتبه اعتباری e3 به چه معناست؟؟
سررسید گذشته، معوقه و مشکوک الوصول چیست؟
سامانه اعتبارسنجی از چه زمانی در ایران راهاندازی شده است؟
چه نوع اطلاعاتی در گزارش اعتباری درج میشود؟
گزارش اعتبارسنجی برای چه کسانی ایجادشده است؟
چطور میتوانیم گزارش اعتباریمان را مشاهده کنیم؟
2022© کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به
موسسه مطالعات سرمایه گذاری ایرانیان
میباشد.
.
اجرا با :
پورتال سازمانی
سیگما
Guest (icsguest)