در صفحه گزارش پیام عدم تطبیق کد ملی و شماره همراه نمایش داده می شود

خطای عدم تطابق کد ملی و شماره موبایل

در راستای حفظ امنیت کاربران و اعتبار‌ سنجی دقیق اطلاعات هویتی، لازم است اطلاعات وارد شده با مالک واقعی شماره تلفن همراه مطابقت داشته باشد.
در صفحه اول و در زمان تکمیل موارد احراز هویت (کد ملی، شماره همراه) کاربر تایید مینمایید که شماره همراه وارد شده متعلق به همان کد ملی میباشد که در بخش کد ملی وارد نموده است.
پیامی که کاربر تایید مینماید به شرح زیر است:
اینجانب با کد ملی وارد شده در فیلد کد ملی تایید می نمایم که شماره همراه وارد شده در شبکه تلفن همراه به نام اینجانب ثبت و با کد ملی وارد شده توسط بنده تطابق دارد و همچنین کلیه قوانین و مقررات سایت را مطالعه کرده ام و با آنها موافقم.

بیشتر
آخرین پرسشهاي متداول
.
.
2022© کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به موسسه مطالعات سرمایه گذاری ایرانیان  میباشد.