آخرین مقالات
دانشگاه قم نیز مشتری طرح مهریار شد دانشگاه قم با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تفاهم‌نامه همکاری در قالب طرح مهریار امضا کرد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، دکتر «محمد شربتی» معاون اداری و مالی دانشگاه قم، طرح مهریار بانک قرض‌الحسنه مهر ایران را حامی ارتقای رفاه زندگی کارمندان و کارگران دانست و اظهار داشت: این طرح با حفظ کرامت قشر کارگر و کارمند در خدمت ترویج فرهنگ متعالی قرض‌الحسنه است.
وی در دیدار با مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان قم، ارائه وام قرض‌الحسنه با کارمزد حداکثر 4 درصد به حقوق و دستمزد کارکنان صاحب حساب در این بانک را بسیار مفید و ارزشمند ارزیابی کرد و گفت: دانشگاه قم به عنوان مهم‌ترین و بزرگ‌ترین مرکز علمی و پژوهشی استان قم نقش مهمی در معرفی و تبیین فرهنگ متعالی قرض‌الحسنه ایفا می‌کند.
«شربتی» با تأکید بر اینکه طرح مهریار می‌تواند بسته حمایتی خوبی برای کارکنان این دانشگاه باشد، بیان کرد: کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه قم جزو کارمندان خدوم و زحمتکش دولت هستند و رفع نیازهای معیشتی و رفاهی آن‌ها در دستور کار قرار دارد.
در ادامه این دیدار «سید حسین دامادی» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان قم، اظهار داشت: طرح مهریار یک فرصت و هدیه مناسب به کارکنان دولت و کارگران صنایع بزرگ و کوچک است.
وی با تأکید بر اینکه ارتباط با جامعه فرهیختگان دانشگاهی به رشد و توسعه اقتصاد مبتنی بر قرض‌الحسنه کمک می‌کند، افزود: تاریخچه دانشگاه قم سراسر خدمت‌رسانی در عرصه‌های مختلف علمی، پژوهشی، اجتماعی و فرهنگی است و می‌توان برای توسعه دانش‌محور قرض‌الحسنه روی توانمندی‌های این دانشگاه حساب کرد.
مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان قم با اشاره به اینکه ورود به بخش فعال اقتصاد استان یکی از اهداف مهم این بانک است، گفت: در سال‌های گذشته بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برنامه‌های مفصلی را برای حمایت از شرکت‌های تولیدی فناور و دانش‌بنیان اجرا کرده و در این راستا زمینه پرداخت وام قرض‌الحسنه 500 میلیون تومانی به حداقل 1000 شرکت دانش‌بنیان فراهم شده است.
«دامادی» بیان کرد: کارکنان سازمان‌ها و شرکت‌ها با مشارکت در طرح مهریار می‌توانند علاوه بر دریافت حقوق خود از طریق بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، از بیمه عمر بهره‌مند شوند.

منبع : بانک قرض‌الحسنه مهر ایران
محصولات شگفت انگیز
مطالب محبوب
آخرین مقالات
.
1398/1/7 چهارشنبه
2022© کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به موسسه مطالعات سرمایه گذاری ایرانیان  میباشد.