1399/9/30 یکشنبه
در صورتی که فروشگاه هستید یا کسب و کار دارید و برای مشتریان خود از سامانه مای کردیت اعتبارسنجی می کنید از ما پنل کسب و کار دریافت نمایید.
اطلاعیه مهم!
کاربر گرامی، سامانه اعتبارسنجی به صورت موقت در روز شنبه مورخ 1402/01/19 از ساعت 09:55:00 تاروز دوشنبه مورخ 1402/12/07 ساعت 12:00:00به دلیل بروز قطعی ارتباط با سامانه اعتبارسنجی مرکزی با مشکل ارائه گزارش مواجه شده است. در صورتیکه برای دریافت گزارش اعتبارسنجی خود عجله دارید جهت دریافت راهنمایی، با شماره تلفن های 02188003916 - 02188003917 - 02188003918 تماس بگیرید.
ساعت پاسخگویی شنبه تا چهارشنبه 9:00 الی 17:30 پنجشنبه 9:00 الی 13:00
در صورتی که بعد از پرداخت در فرایند دریافت گزارش با خطا مواجه شدید، به محض رفع مشکل برای شما کد هدیه به شماره همراه ثبت شده در سامانه ارسال می شود تا اقدام به دریافت گزارش نمایید.
همکاران ما در حال پیگیری رفع مشکل هستند.
در صورتی که هر سوالی دارید با این شماره ها تماس بگیرید.
02188003916- 02188003917 -02188003918 📞
ساعت پاسخگویی شنبه تا چهارشنبه 9:00 الی 17:30 پنجشنبه 9:00 الی 13:00
وام فوری آنلاین بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تا سقف ۵۰ میلیون تومان مهندس «حمیدرضا توسلی» گفت: سقف وام فوری آنلاین بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ۵۰ میلیون تومان بوده و به‌زودی بهبودهای دیگری برای آن فراهم می‌شود. روند همگرای فناوری اطلاعات و کسب‌وکار سریع‌تر شده و این ۲ بیش از پیش به یکدیگر نزدیک شده‌اند. این روند در بانک‌ها تجلی بیشتری نیز دارد. به گزارش روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، این بانک در دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت با طرح «وام فوری آنلاین» برنده جایز دکتر نوربخش شد. مهندس «حمیدرضا توسلی» عضو هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به تبیین مزایای این طرح پرداخت.
توسلی با بیان این مطلب که خدمت وام فوری آنلاین این بانک در دهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت برنده جایز دکتر نوربخش شد، اظهار داشت: با این خدمت مشتریان با رتبه اعتباری A و B می‌توانند مستقل از زمان و مکان، در هر کجا و هر وقت وام خود را دریافت کنند.
وی افزود: سقف این وام ۵۰ میلیون تومان بوده و به‌زودی بهبودهای دیگری برای آن فراهم می‌شود. روند همگرای فناوری اطلاعات و کسب‌وکار سریع‌تر شده و این ۲ بیش از پیش به یکدیگر نزدیک شده‌اند. این روند در بانک‌ها تجلی بیشتری نیز دارد.
توسلی خاطرنشان ساخت: با تلاش‌هایی که طی ۲ سال گذشته در بانک صورت گرفته، امروز بیش از ۶۰ درصد خدمات‌رسانی بانک از طریق کانال‌های غیرحضوری در حال انجام است. اکنون موضوع متنوع‌سازی و افزایش کیفیت خدمات فناوری‌محور از طریق کانال‌های غیرحضوری در اولویت بانک قرارداد.
وی گفت: ایجاد و متنوع‌سازی اکوسیستم‌های مرتبط با بانک و توسعه نئوبانک (کیوبانک) از دیگر اولویت‌های فناوری اطلاعات و کسب‌و‌کار بانک است. چشم‌انداز بانک مبنی بر توسعه شمولیت مالی نیز به عنوان یک رویکرد کلی مطرح است.
عضو هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استفاده از چک دیجیتال، سفته دیجیتال، بهبود مدل‌های رتبه‌بندی مشتریان و ارائه خدمات شخصی‌سازی شده بر مبنای رتبه‌بندی مشتریان را از دیگر برنامه‌های بانک دانست.
وی اظهار داشت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در تلاش است که محصولات و مشوق‌های بیشتری را بر بستر خدمات غیرحضوری ارائه دهد و موضوع داده‌محور شدن خدمات بانک را مهمترین راهبرد بانک در فعالیت‌های پیش رو بیان کرد.
توسلی در پایان اظهار امیدواری کرد موضوع وام فوری به‌زودی بتواند در ساحت خدمت به مردم نقش مؤثری داشته باشد.

منبع : بانک قرض‌الحسنه مهر ایران
نسخه قابل چاپ
.
.
1398/1/7 چهارشنبه
2022© کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به موسسه مطالعات سرمایه گذاری ایرانیان  میباشد.