آخرین مقالات
«طرح پذیرنده ملی» راهی برای ارائه خدمات مطلوب به کسب وکارها و دارندگان کارت های بانکی بانک ملی ایران با اجرای «طرح پذیرنده ملی» قصد دارد تا خدمات مطلوب بانکداری الکترونیک را در راستای ارتقای فعالیت‌های اقتصادی کسب و کارها و دارندگان کارت های بانکی در سطح کشور ارائه دهد.  به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک در «طرح پذیرنده ملی» خدمات مناسبی را برای دارندگان کارتخوان بانک ملی ایران، در قالب بسته های تشویقی و خدماتی  و همچنین اهدای جوایز ویژه به دارندگان کارت های بانکی ارائه می کند.
 در این جشنواره بانک ملی ایران از طریق ارائه بسته‌های تشویقی و خدماتی قصد دارد به تمام دارندگان کارت‌های شبکه بانکی و پذیرندگانی که درگاه پرداخت یا دستگاه کارتخوان خود را به حساب‌های بانک ملی ایران متصل کرده‌اند با قرعه کشی ماهانه جوایز ویژه ای اهدا کند.
در این طرح دارندگان کارتخوان بانک ملی ایران می توانند برای ورود به جشنواره با حداقل ۳۰ میلیون تومان تراکنش ماهانه (POS) ضمن بهره مندی از بسته های کاربردی، از تسهیلات ویژه تا سقف 50 میلیارد ریال با نرخ مصوب و یا تسهیلات  2 میلیارد ریالی بدون سود و کارمزد  و هر ماه ۱۰ کمک ‌هزینه 10 میلیارد ‌ریالی خرید خودرو به قید قرعه (هر ۱ میلیون تومان ۱ امتیاز ) شرکت کنند.
همچنین جشنواره پذیرنده ملی برای دارندگان کارت های تمامی بانک ها نیز جوایز ارزنده ای را در نظر گرفته است. تمامی دارندگان کارت،  با هر یک از کارت‌های فعال خود در شبکه بانکی می توانند شانس خود را برای برنده شدن ۹۵ جایزه 100 میلیون ریالی در صورت خرید از طریق کارت‌خوان بانک‌ملی(سداد)؛ به قید قرعه با کسب حداقل ۲ امتیاز، (هر ۱۰۰ هزار تومان  یک امتیاز) در هر ماه امتحان کنند.
برای شرکت در این جشنواره کافی است هر یک از متقاضیان تا پرداخت‌های بالای 200 هزار تومانی خود را از طریق ابزارهای پذیرش (مانند کارتخوان، درگاه پرداخت و اپلیکیشن‌های پرداخت) شرکت خدمات پرداخت الکترونیک سداد انجام دهند.

منبع : بانک ملی ایران
محصولات شگفت انگیز
مطالب محبوب
آخرین مقالات
.
1398/1/7 چهارشنبه
2022© کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به موسسه مطالعات سرمایه گذاری ایرانیان  میباشد.