آخرین اخبار اعتبارسنجی

پارسیان بیش از 27.600 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه طی هشت‌ماهه امسال پرداخت کرد

نگاهی به عملکرد بانک پارسیان طی سال‌های گذشته نشان می‌دهد؛ این بانک علاوه بر مشارکت در تأمین مالی طرح‌های کلان اقتصادی در حوزه تولید محصولات استراتژیک و زیربنایی، همواره در تلاش برای تحقق توسعه متوازن و محرومیت‌زدایی مناطق مرزی و کم برخوردار بوده است.

پارسیان بیش از 27.600 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه طی هشت‌ماهه امسال پرداخت کرد
به همین علت همواره نقش برجسته‌ای در طرح‌های اشتغال‌زایی و کاهش نرخ بیکاری بخصوص در بخش روستایی داشته است. ضمن اینکه بانک پارسیان در راستای عمل به بندهای تبصره 16 قانون بودجه 1401 و همگامی باسیاست‌های دولت تسهیلات مختلفی در بخش‌های ازدواج، فرزند آوری، اشتغال‌زایی و غیره به متقاضیان پرداخت کرده است.
گزارش‌های آماری منتشرشده نشان می‌دهد؛ پارسیان از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه 1401، به‌منظور اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بالغ‌بر 10 هزار و 833 فقره وام فرزند آوری به مبلغ 4هزار و 26 میلیارد ریال و در راستای تحکیم بنیان خانواده و کمک به تشکیل آن و تسهیل ازدواج جوانان حدود 8 هزار و 339 فقره وام ازدواج به مبلغ 11 هزار و 208 میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت کرده است.
همچنین با توجه به اهمیت توسعه اشتغال‌زایی و کاهش نرخ بیکاری در روستاها و مناطق کم برخوردار و ایجاد اشتغال پایدار در بخش روستایی و عشایری در مدت یادشده این بانک بالغ‌بر 15 هزار و 416 فقره تسهیلات اشتغال‌زایی بنیاد برکت به مبلغ بیش از 9 هزار و 826 میلیارد ریال به مشمولان طرح اشتغال‌زایی اجتماع‌محور بنیاد برکت ارائه داده است.
همان‌طور که اشاره شد توسعه عدالت اجتماعی و ارتقای رفاه و امنیت اقتصادی اقشار جامعه و عمل به وظیفه مسئولیت‌های اجتماعی خود و توانمندسازی افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) از دیگر رویکردهای این بانک است که در مسیر تحقق آن‌ها در 10 ماهه نخست امسال تعداد 2،764 وام قرض‌الحسنه اشتغال بالغ‌بر 2،509 میلیارد ریال به مددجویان این سازمان‌ها پرداخت شده است.
همچنین در راستای تامین نیازهای هموطنان درحوزه مسکن، بانک پارسیان از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه سال جاری تعداد 542 فقره تسهیلات تعمیر مسکن به ارزش بیش از 53 میلیارد ریال به متقاضیان از سوی بانک پارسیان پرداخت‌شده است.

منبع : بانک پارسیان

آخرین اخبار اعتبارسنجی
اخبار مرتبط
2022© کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به موسسه مطالعات سرمایه گذاری ایرانیان  میباشد.