آخرین اخبار اعتبارسنجی

بهره مندي بيش از 104 هزار نفر از تسهیلات بانک کارگشایی طی هفت ماه

بانک کارگشایی با اعتقاد و باوری عمیق به صورت پیوسته و مستمر در مسیر اجرا و ایفای مسئولیت اجتماعی خود تاکنون تلاش کرده تا با پرداخت تسهیلات، زمینه ساز کمک به رفع نیازهای فوری و احتیاجات ضروری متقاضیان باشد.

بهره مندي بيش از 104 هزار نفر از تسهیلات بانک کارگشایی طی هفت ماه
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، بانک کارگشایی به عنوان یکی از واحد های بانک ملی ایران طی هفت ماه نخست امسال با وجود ۱۳ شعبه و ۴۲ دایره فعال در اقصی نقاط کشور در مجموع تعداد 104 هزار و 610 هزار فقره وام قرض الحسنه و جعاله رفع احتیاجات ضروری به ارزش 10 هزار و 470 میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت کرده است.
بانک کارگشایی در حال حاضر با پرداخت تسهیلات جعاله و وام قرض الحسنه در حداقل زمان بدون پرداخت اقساط ماهانه در ازای ترهین طلاآلات برای کمک هزینه درمان، کمک هزینه تحصیلی، تهیه جهیزیه ودیعه مسکن و ... در کنار مشتریان خود است.
بانک کارگشایی نیز از فروردین تا پایان مهر ماه امسال نیز تعداد 48 هزار و 448 فقره تسهیلات قرض ‌الحسنه به ارزش بیش از یک هزار و 489 میلیارد ریال و تعداد 56 هزار و 162 فقره تسهیلات جعاله به ارزش بیش از هشت هزار و 981 میلیارد ریال پرداخت کرده است.
نگهداری و حفاظت از طلا و جواهرات مشتریان، تخصیص صندوق امانت به مشتریان، افتتاح انواع حساب های بانکی، خدمات بانکداری الکترونیک و ... از دیگر فعالیت های مهم این واحد است.
بانک کارگشایی با حضور همیشگی خود در کنار مردم سعی در کمک و ادای دین خود به آحاد مردم است و با محور قراردادن مبانی بانکداری اسلامی با تمام توان و با تجهيز و بكار گيري منابع مالي و با تلاش های گسترده نيز پیشرفت و توسعه كشور را مسئوليتي مقدس می داند و به عنوان پيش آهنگ تحول در گره گشایی مردم سهیم و منشا خیر و برکت است.

منبع : بانک ملی

آخرین اخبار اعتبارسنجی
اخبار مرتبط
2022© کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به موسسه مطالعات سرمایه گذاری ایرانیان  میباشد.