موارد عدم دریافت گزارش اعتباری

دوشنبه 9 تیر 1399 در صفحه گزارش پیام عدم تطبیق کد ملی و شماره همراه نمایش داده می شود
در صفحه اول و در زمان تکمیل موارد احراز هویت (کد ملی، شماره همراه) کاربر تایید مینمایید که شماره همراه وارد شده متعلق به همان کد ملی میباشد که در بخش کد ملی وارد نموده است.
پیامی که کاربر تایید مینماید به شرح زیر است:
اینجانب با کد ملی وارد شده در فیلد کد ملی تایید می نمایم که شماره همراه وارد شده در شبکه تلفن همراه به نام اینجانب ثبت و با کد ملی وارد شده توسط بنده تطابق دارد و همچنین کلیه قوانین و مقررات سایت را مطالعه کرده ام و با آنها موافقم.
بيشتر
.
.
2019© کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت توسعه زیر ساخت های فناوری اطلاعات سیگما میباشد.