رتبه اعتباری من

*
*
اطلاعیه مهم!
کاربر گرامی، سامانه اعتبارسنجی به صورت موقت در روز شنبه مورخ 1402/01/19 از ساعت 09:55:00 تاروز پنجشنبه مورخ 1403/01/09 ساعت 12:00:00به دلیل بروز قطعی ارتباط با سامانه اعتبارسنجی مرکزی با مشکل ارائه گزارش مواجه شده است. در صورتیکه برای دریافت گزارش اعتبارسنجی خود عجله دارید جهت دریافت راهنمایی، با شماره تلفن های 02188003916 - 02188003917 - 02188003918 تماس بگیرید.
ساعت پاسخگویی شنبه تا چهارشنبه 9:00 الی 17:30 پنجشنبه 9:00 الی 13:00
در صورتی که بعد از پرداخت در فرایند دریافت گزارش با خطا مواجه شدید، به محض رفع مشکل برای شما کد هدیه به شماره همراه ثبت شده در سامانه ارسال می شود تا اقدام به دریافت گزارش نمایید.
همکاران ما در حال پیگیری رفع مشکل هستند.
در صورتی که هر سوالی دارید با این شماره ها تماس بگیرید.
02188003916- 02188003917 -02188003918 📞
ساعت پاسخگویی شنبه تا چهارشنبه 9:00 الی 17:30 پنجشنبه 9:00 الی 13:00
شاخص های اعتبارسنجی
.
بهبود رتبه اعتباری

گزارش رتبه بندی اعتباری
گزارش رتبه بندی اعتباری هر شخص بیان کننده وضعیت اعتباری وی تلقی شده و ملاک ارزیابی متقاضیان تسهیلات در کشور می باشد. لذا بکوشید تا گزارش رتبه بندی اعتباری خود را مثبت و بدون سابقه منفی نگهدارید.

1

بررسی دوره ای
به صورت دوره ای (حداقل سالی یکبار) به سامانه اعتبارسنجی MyCredit مراجعه و گزارش رتبه بندی اعتباری خود را دریافت کـرده و اطلاعـات آن را مـورد بررسـی قـرار دهید.

2

پرداخت اقساط
اقساط تسهیلات اعتباری دریافتی خود را به موقع پرداخت نمایید. رعایت در پرداخت به موقع و مســتمر اقساط موجب بهبود وضعیت گزارش رتبه بندی اعتباری شما خواهد شد.

3

تسویه اقساط معوق
اگر تسهیلاتی را دریافت نموده و مدت زیادی است که اقساط آن را پرداخت ننموده اید، با مراجعه به بانک خود و ضمن تسویه اقساط معوقه موجب بهبود گزارش رتبه بندی اعتباری تان شوید.

4

.
.
1400/11/12 سه‌شنبه
2022© کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت سیگما میباشد.