mycredit گزارش اعتبارسنجی مای کردیت
1397/2/22 شنبه

انواع گزارش‌های اعتباری سامانه اعتبارسنجی

گزارشهای اعتباری با جمع‌آوری و یکپارچه‌سازی اطلاعات لازم از پایگاههای مختلف درخصوص سوابق و وضعیت فعلی مشتریان، نوعی نگرش تحلیلی از رفتار بازپرداختی و ارزشمندی اعتباری آنان به استفاده‌کنندگان ارائه می‌نماید.

1397/2/22 شنبه

گزارش آمار استعلام  (گزارش خالی)

این گزارش بیان می‌نماید که مشتری از ابتدای سال 1388 تاکنون هیچگونه تسهیلاتی را از بانک‌های عضو سامانه دریافت ننموده است. همچنین این گزارش تعداد استعلام‌های صورت گرفته از مشتری توسط اعضا را نمایان می‌سازد. این تعداد استعلام ها در دوره‌های زمانی 1 ماه و 12 ماهه ارائه می‌شود. گزارش استعلام در متن هر یک گزارش‌های زیر نیز درج می‌گردد.
 
1397/2/22 شنبه

گزارش اعتباری پایه

گزارش پایه یا همان گزارش Basic، اطلاعاتی از اشخاص در خصوص مشخصات هویتی، وضعیت منفی شخص و قرارداد، مشخصات تماس، مشخصات آدرس، تعداد استعلامهای صورت گرفته از شخص در 1 ماه و 12 ماه گذشته را نشان می دهد.همچنین در این گزارش تعداد اقساط و مبلغ بدهی سررسیدشده پرداخت نشده و مجموع بدهی سررسیدنشده (تعهدات آتی) و همچنین تعداد تسهیلات در جریان و خاتمه‌یافته شخص ارائه می‌گردد.
 
1397/2/22 شنبه

گزارش اعتباری استاندارد

در این گزارش علاوه بر اطلاعات ارائه شده در گزارش پایه، جزئیات مربوط به تسهیلات اخذ شده توسط شخص ارائه می‌گردد. در جزئیات قرارداد یک تقویم یک ساله نیز وجود دارد که روند پرداخت اقساط و وضعیت هر قرارداد در دوازده ماه گذشته نمایش داده می‌شود.
 
1397/2/22 شنبه

گزارش اعتباری پیشرفته

در این گزارش علاوه بر اطلاعات ارائه شده در گزارش استاندارد، جزئیات مربوط به تعهدات غیرمستقیم شخص (قراردادهایی که شخص نقش ضامن را در آنها ایفا می‌کند) نیز با همان مشخصات تعهدات مستقیم ارائه می‌‌شود.
 
1399/2/29 دوشنبه
.
2022© کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به موسسه مطالعات سرمایه گذاری ایرانیان  میباشد.