1398/12/25 یکشنبه
آخرین مقالات
اعتبارسنجی مای کردیت
اعتبارسنجی مای کردیت
امکان «اعتبارسنجی» مشتریان از طریق اپلیکیشن سکه به پرداخت ملت امکان «اعتبارسنجی» از طریق اپلیکیشن سکه «به‌پرداخت ملت» برای فروشندگان کالا جهت فروش قسطی با امنیت و سهولت فراهم شده است. به گزارش روابط عمومی شرکت به‌پرداخت ملت، خدمت اعتبارسنجی در اپلیکیشن سکه برای صاحبان کسب و کار و مشتریان محترم فعال شد، این راهکار به صاحبان کسب‌وکار و فروشندگان کالا و خدمات که از اپلکیشین سکه به پرداخت ملت استفاده می نمایند ، کمک می‌کند تا اعتبار مشتریان خود را با توجه به اطلاعات دریافتی از آن‌ها و تائید مشتری بسنجند.

این خدمت با ارائه امتیاز و رتبه اعتباری، سوابق چک‌های برگشتی، بدهی‌های گمرکی و مالیاتی، وضعیت تسهیلات دریافتی از بانک‌ها، مؤسسات مالی، شرکت‌های لیزینگ و صندوق‌های عضو سامانه اعتبارسنجی، استعلام سوءپیشینه، قراردادهای در جریان و خاتمه‌یافته، وجه‌الضمان بانکی و... برای اشخاص حقیقی و حقوقی به‌صورت آنلاین، امکان شناخت وضعیت و توان مالی مشتری را به‌منظور پرداخت اقساط، دریافت خدمات بیشتر و... فراهم می‌کند.

ازجمله مزایای این خدمت، همگام بودن گزارش‌های ارائه‌شده با اطلاعات شبکه بانکی کشور، استفاده آسان عموم مردم و دسترسی سریع به گزارش‌های اعتباری در تمام ساعات شبانه‌روز است که در بخش‌های مختلفی همچون بهداشت و درمان، بیمه، تولیدکنندگان لوازم خانگی، خودرو، بانکداری، آموزش، گردشگری، فروشگاه‌ها و... کاربرد دارد.

شما می توانید اپلیکیشن سکه را از مارکتهای معتبر و یا شماره گیری ( # 2 * 741 * ) دریافت و نصب نمائید.

منبع : روابط عمومی به پرداخت
منبع: http://www.behpardakht.com/resources/News59.html
 
امتیاز دهی
 
 

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
مطالب محبوب
آخرین مقالات
.
1398/1/7 چهارشنبه
2022© کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به موسسه مطالعات سرمایه گذاری ایرانیان  میباشد.