حمایت از کارکنان سازمان‌ها با پرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی

«بهزاد شمس‌الدینی» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان فارس ضمن تشریح خدمات جدید این بانک، گفت: شرکت‌ها، ادارات و سازمان‌هایی که از طریق بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، حقوق و دستمزد کارکنانشان پرداخت می‌شود، می‌توانند از خدمات جدید این بانک در قالب اعطای وام ۲۰۰ میلیون تومانی استفاده کنند.

حمایت از کارکنان سازمان‌ها با پرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی
به گزارش روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، شمس‌الدینی ضمن تأکید بر حمایت بانک از کسب‌وکارها، اظهار داشت: بسته جدید حمایتی حقوق و دستمزد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، فرصت جدیدی را برای مشتریان جهت افزایش سطح رضایتمندی و بهره‌وری کارکنان ایجاد کرده است.
وی در تشریح این فرصت‌های جدید بیان کرد: شرکت‌ها، سازمان‌ها و اداراتی که از طریق بانک قرض‌الحسنه مهر ایران دستمزد کارکنان خود را پرداخت کنند، می‌توانند درصدی از مجموع حقوق ماهیانه را در قالب وام قرض‌الحسنه با دوره بازپرداخت حداکثر ۱۸ماهه به کارکنان خود اعطا کنند.
مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در فارس افزود: کارکنان شرکت نیز می‌توانند تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان از این وام استفاده کنند که مبلغ و مدت زمان بازپرداخت آن متغیر بوده و بر اساس توانمندی فرد و سیاست های اعتباری بانک تعیین می شود.
به گفته شمس‌الدینی کارمندان شرکت‌ها و ادارات طبق لیست بیمه مشخص شده، می‌توانند از خدمات بانک استفاده کنند. امتیازی هم که برای وام در نظر گرفته می‌شود، قابل انتقال به فرد دیگری نیست.
مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان فارس درباره خدمت دیگر این بانک گفت: در لحظات سخت حوادث و مصیبت‌ها، بانک مهربانی‌ها مانند یک شریک و همراه خوب در کنار مردم است.
وی افزود: در چارچوب این خدمت بیمه‌ای، قبل از هر چیز، بیمه عمر و حوادث رایگان دریافت می‌شود و بانک ۵برابر میانگین ۳ ماه آخر مجموع سپرده‌ها را در صورت فوت و ۱۰برابر میانگین را در صورت فوت بر اثر حادثه پرداخت می‌کند.
شمس‌الدینی اظهار داشت: بانک مهربانی‌ها با پرداخت ۵ برابر میانگین ۳ ماه آخر مجموع سپرده‌ها نیز مرهم زخم‌های مشتریان دچار نقص عضو و از کارافتادگی دائم است.
وی در پایان گفت: جبران هزینه درمان به علت حادثه تا ۲برابر میانگین ۳ماه آخر مجموع سپرده‌های مشتری نیز خدمت حمایتی دیگر بانک مهر قرض‌الحسنه ایران در این راستا خواهد بود.

منبع : بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

نسخه قابل چاپ
آخرین اخبار اعتبارسنجی
اخبار مرتبط
2022© کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به موسسه مطالعات سرمایه گذاری ایرانیان  میباشد.