اخبار اعتبارسنجی

بدون سپرده‌گذاری وام قرض‌الحسنه ۱۰۰ میلیون تومانی دریافت کنید!

بدون سپرده‌گذاری وام قرض‌الحسنه ۱۰۰ میلیون تومانی دریافت کنید!

پرداخت وام قرض‌الحسنه خرید کالا و خدمات بدون سود و تنها با کارمزد حداکثر ۴ درصدی، تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان در قالب طرح کالاکارت، یکی از خدمات و طرح‌های وام بانک قرض‌الحسنه مهر ایران است که ارتباط مستقیم با سطح رفاه و سلامت آحاد جامعه دارد.

به گزارش روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، «مجتبی سخنور» سرپرست مدیریت شعب بانک در استان خوزستان در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین «سید عبدالنبی موسوی‌فرد» نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد بانک در استان گفت: یکی از اقدامات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در حمایت از کالای ایرانی، رونق تولید، اشتغال‌زایی و همچنین رفع مشکل عدم توانایی خرید کالاهای اساسی مورد نیاز زندگی مردم، ارائه طرح کالاکارت است که به‌واسطه اجرای آن قدرت خرید مردم برای تأمین کالا‌های اساسی و خدمات مورد نیاز افزایش یافته است.
وی افزود: با مراجعه به وب‌سایت بانک به آدرس www.qmb.ir و مشاهده لیست فروشگاه‌ها و مراکز طرف قرارداد می‌توان کالا‌ها و خدمات مورد نیاز خود را انتخاب و بر اساس مبلغ مورد نیاز تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان بدون سپرده و بدون سود جهت دریافت وام کالاکارت به یکی از شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سراسر کشور مراجعه کرد.
۲ برابر شدن تقاضا برای دریافت کالاکارت
سخنور در ادامه گفت: در سال جاری بیش از ۳۰۰۰ فقره وام کالاکارت در استان خوزستان به ارزش ۹۳۴ میلیارد ریال پرداخت شده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته حدود ۹۸ درصد رشد داشته است و این میزان از افزایش تقاضا برای وام کالاکارت هم نشان از کاهش قدرت خرید نقدی مردم دارد، هم نشان از استقبال مردم شریف خوزستان از وام‌های قرض‌الحسنه است.
وی در پایان اعلام کرد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان خوزستان توانسته تا این برهه از سال جاری به بیش از ۳۷هزار نفر معادل ۱۹هزار میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه پرداخت کند. همچنین در اجرای قانون و پرداخت وام‌های تکلیفی پیشتاز شبکه بانکی بوده و تا کنون به بیش از ۳۷۰۰ نفر از زوج‌های خوزستانی وام قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری به ارزش ۳۴۰۰ میلیارد ریال پرداخت کرده است.

منبع : بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

اخبار اعتبارسنجی بیشتر
محصولات شگفت انگیز
مطالب محبوب
آخرین مقالات
.
1398/1/7 چهارشنبه
2022© کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به موسسه مطالعات سرمایه گذاری ایرانیان  میباشد.