با هدف حمایت از اقشار کم‌درآمد، واحدهای تولیدی و اشتغالزایی

جامعه هدف طرح تسهیلاتی رفاه کالا و خدمات بانک رفاه کارگران افزایش یافت

با هدف حمایت از اقشار کم‌درآمد، واحدهای تولیدی و اشتغالزایی
بانک رفاه کارگران با هدف حمایت از اقشار کم‌درآمد و شرکت‌های فعال در حوزه تولید و توزیع داخلی و کمک به ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی، جامعه هدف طرح تسهیلاتی "رفاه کالا و خدمات" را افزایش داد.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، "تمامی اشخاص حقیقی (حقوق‌بگیران) که از بانک رفاه کارگران حقوق دریافت می‌کنند"، "مشتریان اختصاصی بانک و کارکنان و اقوام درجه یک آنان"، "کارکنان مشتریان مشمول بانکداری شرکتی"، "مستمری‌بگیران صندوق بازنشستگی سازمان تامین اجتماعی که به دلیل نبود شعبه بانک رفاه کارگران در شهرستان محل اقامت آنان حقوق خود را از سایر بانک‌ها دریافت می‌کنند"، "دارندگان حساب سپرده بلندمدت یا افتتاح‌کنندگان حساب سپرده بلندمدت جدید و اقوام درجه یک آنها"، جامعه هدف طرح رفاه کالا و خدمات بانک رفاه کارگران را تشکیل می‌دهند. 

بر اساس این گزارش، بانک رفاه کارگران با هدف تسهیل در بهره‌برداری از ظرفیت‌های این طرح، امکان اعطای تسهیلات به متقاضیان با ضمانت همکار شاغل در این بانک را نیز فراهم کرده است.

تسهیلات طرح "رفاه کالا و خدمات" بانک رفاه کارگران بدون نیاز به سپرده‌گذاری و ایجاد میانگین حساب و به منظور خرید کالای ایرانی از شرکت‌های تولیدی، توزیعی و خدماتی داخلی مانند: لوازم خانگی، اداری، مبلمان، اثاثیه، حوزه درمانی، گردشگری و ... یا تعمیرات اساسی منزل پرداخت می‌شود.  

تسهیلات این طرح حداکثر به میزان 100 میلیون تومان با مدت بازپرداخت 36 ماه و نرخ سود 18درصد پرداخت می‌شود.

شایان ذکر است، علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با مرکز ارتباط با مشتریان(فراد) بانک رفاه کارگران با شماره 8525-021 تماس و یا به سایت بانک به نشانی https://www.refah-bank.ir مراجعه کنند. 

  منبع : بانک رفاه کارگران

نسخه قابل چاپ
آخرین اخبار اعتبارسنجی
اخبار مرتبط
2022© کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به موسسه مطالعات سرمایه گذاری ایرانیان  میباشد.